فواید بوتاکس مو چیست؟ معرفی 5 مزیت فوق العاده

فواید بوتاکس مو

احتمالا نام بوتاکس صورت را شنیده اید. بوتاکس مو نیز مانند بوتاکس صورت روشی مدرن برای درمان موهای آسیب دیده است. در این روش با از بین رفتن شکنندگی های مو، حفره های تار مو پر شده و موهای شما پرپشت تر و جذاب تر دیده می شود. اما این فقط یکی از مزایای بوتاکس مو است. حال که می دانید بوتاکس مو چیست، بد نیست تا در در ادامه این مقاله از وبلاگ کراتین شمس با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین فواید بوتاکس مو نیز آشنا سازیم.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بوتاکس مو تماس بگیرید.”]

فواید و مزایای بوتاکس مو

در بین روش های درمان مشکلات مو، یکی از بهترین روش ها بوتاکس مو است. این درمان طبیعی به دو روش تزریق آمپول بوتاکس زیر پوست سر و بوتاکس موضعی (فقط ساقه های مو) انجام می شود. اگر موهای آسیب دیده ای دارید و به دنبال روشی با کمترین عوارض جانبی هستید، پیشنهاد می کنیم انجام و خرید بوتاکس مو را امتحان کنید که مزایای متعددی برای شما دارد.

1) مواد غیرشیمیایی

یکی از مهم ترین فواید بوتاکس مو در مقایسه با سایر روش های درمان مو، طبیعی بودن مواد آن است. مواد بوتاکس مو از ترکیب نوعی آمینواسید طبیعی به نام پپتید با کلاژن تولید می شود که نوعی پروتئین طبیعی در پوست و مو است. این ترکیب به همراه آنتی اکسیدان ها، ویتامین های B5 و E و روغن خاویار، مواد بوتاکس مو را به وجود می آورد. به همین دلیل نه تنها مشکلات مو و پوست سر را به طور کامل از بین می برد، بلکه فاقد هر نوع ماده شیمیایی مانند پارابن یا فرمالدئید بوده و آسیبی به موهای شما وارد نمی کند.

2) پرپشت کننده مو

از مزایای بوتاکس مو می توان به حجم دهنده بودن آن اشاره کرد. مواد طبیعی بوتاکس می تواند کراتین (نوعی پروتئین طبیعی) مورد نیاز مو را تامین کند و با بهبود گردش خون در زیر پوست سر، استحکام تارهای مو را افزایش دهد. همچنین با پر کردن حفره های خالی فیبر مو، شکنندگی مو را از بین برده و تار موهای نازک را ضخیم می کند. اگر به موخوره دچار هستید و نوک تارهای مویتان دوشاخه شده است، با بوتاکس مو می توانید موخوره را نیز درمان کنید. علاوه بر این موارد، گفته می شود که تزریق آمپول بوتاکس به زیر پوست سر، باعث رشد مجدد مو می شود.

مدل موی پرپشت زنانه

3) صاف کننده مو

یکی از فواید بوتاکس مو این است که بافت طبیعی مو را بهبود می بخشد. موهای شما، حتی اگر حالت فر داشته باشد، در ابتدا وز و خشک نبوده و بر اثر مصرف مواد شیمیایی مثل رنگ و دکلره یا استفاده مکرر از وسایل حرارتی به این شکل درآمده است. بنابراین بوتاکس مو با بازگرداندن بافت موهایتان به حالت طبیعی خود، زبری و وزی آن را از بین می برد. همچنین برخی از مواد بوتاکس مو شامل نرم کننده و مرطوب کننده هستند که باعث می شود موهایتان بدون استفاده از نرم کننده، حالت ارتجاعی داشته باشد.

همانطور که گفتیم، بوتاکس مو پرکننده حفره های خالی لایه های مو است. لذا با سنگین تر شدن تار مو، موها حالت صاف تری داشته و سالم تر به نظر می رسند. در نتیجه دیگر نیازی به استفاده مکرر از وسایل حرارتی مانند اتو مو ندارید.

4) درخشان کننده مو

مواد بوتاکس مو با دارا بودن انواع ویتامین و روغن خاویار، بافت منسجم موها را حفظ کرده و رطوبت را در تارهای مو حبس می کند. این موضوع باعث می شود موهای شما در درازمدت صاف تر و درخشان تر به نظر برسد. ضمن اینکه دیگر به استفاده از انواع مرطوب کننده و ماسک مو نیاز نخواهید داشت. البته برای اینکه بوتاکس مو ماندگاری بیشتری داشته باشد، لازم است مراقبت های پس از بوتاکس مو را فراموش نکنید.

درخشندگی مو

5) درمان مشکلات پوست سر و محافظت از آن

یکی از مهم ترین فواید بوتاکس مو درمان مشکلات پوستی مانند شوره و پسوریازیس است. بسیاری از افراد درگیر شوره سر هستند و با اینکه روش های درمانی متعددی را امتحان کرده اند، اما همچنان از این مشکل رنج می برند. شوره مو اگرچه فاقد درد بوده و آسیب خاصی به سلامتی شما وارد نمی کند، اما از نظر زیبایی مو فاکتور مهمی است. پسوریازیس نیز یکی دیگر از بیماری های پوستی است که باعث خارش، خشکی پوست سر و همچنین ریزش مو می شود. پروتئین ها و ویتامین های موجود در مواد بوتاکس مو، این مشکلات و سایر بیماری های پوستی برطرف می کند و موهایی سالم و زیبا به شما هدیه می دهد.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بوتاکس مو تماس بگیرید.”]

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید