فواید و خواص اوزون تراپی مو چیست؟ | معرفی 5 مزیت جادویی

فواید اوزون تراپی مو

اگرچه با افزایش سن به طور طبیعی ریزش مو افزایش می یابد، اما با روش هایی مانند اوزون تراپی مو می توان تا حد زیادی مشکلات مو مانند ریزش یا سفیدی زودهنگام را درمان نمود. اوزون تراپی مو با دستگاهی به نام مایکرومیست انجام شده و با آبرسانی و تامین اکسیژن مورد نیاز مو، ریزش مو را درمان کرده و جلوه طبیعی موهای شما را برمی گرداند. اگر قصد اوزون تراپی برای موهای خود را دارید، بهتر است ابتدا با فواید اوزون تراپی مو و تاثیر آن در پوست سر بیشتر آشنا شوید.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت تجهیزات اوزون تراپی مو تماس بگیرید.”]

فواید اوزون تراپی مو

اوزون تراپی برای موهایی که زیاد در معرض رنگ و دکلره قرار می گیرد، درمان بسیار موثری است. این روش درمانی که با دستگاه اوزون تراپی توسط پزشک متخصص انجام می شود، تاثیرات مثبت و ماندگاری بر روی مو گذاشته و بیماری هایی را که به علت کمبود اکسیژن در پوست سر و مو ایجاد می شود، درمان می کند. حال که متوجه شدید اوزون تراپی مو چییست، بد نیست تا در ادامه با خواص آن نیز آشنا شوید:

1) درمان شوره

شوره سر مشکل بسیار رایجی است که پایه عفونی دارد. قارچ ها و باکتری های موجود در پوست سر اگر به موقع درمان نشوند، ماندگار شده و باعث خارش و پوسته پوسته شدن کف سر می شوند. بنابراین لازم است به موقع برای پاک کردن پوست سر از این آلودگی ها اقدام شود. شما می توانید با اوزون تراپی مو به دلیل خاصیت میکروب کشی قدرتمندی که دارد، این قارچ ها و باکتری های موجود در پوست سر را از بین ببرید. از دیگر فواید اوزون تراپی مو می توان به درمان حساسیت و اگزمای پوست سر اشاره کرد.

موی زیبا و سالم

2) کاهش ریزش مو

یکی دیگر از عادی ترین مشکلات مو، ریزش بیش از اندازه مو است. به گفته پزشکان، ریزش تا حداکثر 100 تار مو در روز طبیعی بوده و نگران کننده نیست. اما اگر بیش از این مقدار ریزش مو دارید، باید برای درمان آن اقدام کنید. ریزش مو به دلایلی چون تغذیه نامناسب و تغییرات هورمونی (مانند بارداری) ایجاد می شود. یکی از خواص اوزون تراپی مو این است که با تامین اکسیژن مورد نیاز سلول های پوست سر، موجب تقویت این سلول ها شده و گردش خون را بهبود می بخشد. اتم های اکسیژن می توانند از لایه بیرونی ساقه مو به نام کوتیکول محافظت کرده و ریزش بی رویه مو را درمان کنند.

3) آبرسانی مو

سبک زندگی و نوع تغذیه انسان مدرن به حد کافی آب مورد نیاز بدن را تامین نمی کند. به همین دلیل بافت هایی مانند مو به سرعت آب خود را از دست داده و خشک می شود. اگر تار موهای وز و کدری دارید که بسیار نازک هستند و زود شکسته می شوند، ممکن است به دلیل کمبود رطوبت مو باشد. یکی از اصلی ترین فواید اوزون تراپی مو آبرسانی ریشه و ساقه های مو است. اوزون تراپی مو با جوانسازی و استحکام فولیکول، ریشه مو را ترمیم کرده و باعث می شود موهای شما سلامتی از دست رفته موهای شما برگردانده شده و براق، شاداب و صاف به نظر برسد.

4) پرپشت شدن مو

همانطور که گفتیم، اوزون تراپی مو با تامین مواد غذایی مورد نیاز فولیکول، از ریزش بی رویه مو جلوگیری می کند. اما این تنها خواص اوزون تراپی مو نیست. اوزون تراپی علاوه بر ریشه، ساقه مو را نیز ترمیم و بازسازی کرده و ضخامت اولیه موهای شما را باز می گرداند. ضخیم تر شدن تارهای مو باعث پرپشت و حجیم شدن آن ها می شود. علاوه بر این اوزون تراپی مو با درمان موخوره، تار موهای نازک و دوشاخه شما را درمان می کند. اگر مشکلاتی مانند تاسی دارید و یا رشد موهایتان به شدت کند است، می توانید با اوزون تراپی توسط پزشک متخصص، بیماری های پوست و موی خود را درمان کنید.

خواص اوزون تراپی مو

5) درمان سفیدی زودهنگام

اگرچه مو معمولا به دلایلی مانند بالا رفتن سن یا ژنتیک سفید می شود، اما برخی از مواقع نرسیدن مواد غذایی لازم به فولیکول مو نیز باعث سفید شدن تارهای مو می گردد. یکی از شگفت انگیز ترین فواید اوزون تراپی مو ، درمان موهایی است که به دلیل نبود مواد غذایی لازم سفید شده اند. اوزون تراپی مو آب و مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین کرده و با بهبود گردش خون، این مواد را به پیاز مو می رساند. در نتیجه رنگدانه های از دست رفته در فولیکول مجددا بازسازی شده و سفیدی زودهنگام موها، به شرط آنکه به دلیل کمبود مواد مغذی باشد، درمان می شود.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت تجهیزات اوزون تراپی مو تماس بگیرید.”]

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید