بهترین مارک پروتئین مو چیست؟ | معرفی برترین برندهای 2023

بهترین مارک پروتئین مو

موی سر یکی از مهم ترین اجزای تاثیرگذار بر زیبایی چهره است. موهای آسیب دیده و ناسالم نه تنها منجر به آزار فرد می شوند بلکه زیبایی وی را نیز با چالش هایی روبرو می سازند. زمانی که مو شادابی، رطوبت و زیبایی خود را از دست دهد باید فورا به فکر چاره باشید و از یک روش درمانی کمک بگیرید. پروتئین تراپی با بهترین مارک پروتئین مو یکی از روش های رفع خشکی موهای آسیب دیده و رساندن رطوبت به آن است.

آشنایی با بهترین برند سازنده پروتئین مو به شما کمک می کند تا موهای خود را با مواد با کیفیتی پروتئین تراپی کنید. اگر شما هم می خواهید با پروتئین تراپی و خرید پروتئین مو به بازیابی سلامت موهای خود کمک کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت پروتئین مو تماس بگیرید.”]

پروتئین تراپی مو چیست؟

کراتین از جمله مهم ترین پروتئین های مورد نیاز مو است که با افزایش سن، عدم نگهداری صحیح از موها و رنگ و دکلره کردن در سطح مو کاهش می یابد. زمانی که این پروتئین مو کم شود، موها زیبایی خود را از دست داده و به صورت آسیب دیده و خشک به نظر می رسند. برای بازیابی این پروتئین علاوه بر داشتن رژیم غذایی غنی باید با کمک محصولات پروتئینی، پروتئین از دست رفته را به مو انتقال داد.

به استفاده از محصولات پروتئینی برای بازیابی پروتئین های مو، پروتئین تراپی می گویند. در این روش با تقویت کوتیکول مو، موهای آسیب دیده ترمیم می شوند. این روش درمانی تاثیر بسزایی در بازیابی رطوبت موها و زیبایی آن دارد اما دائمی نیست.

ویژگی های پروتئین موی خوب

شناخت و انتخاب بهترین مارک پروتئین مو مهمترین بخش قبل از انجام پروتئین تراپی مو می باشد.. یک پروتئین موی خوب باید موهای آسیب دیده را به خوبی ترمیم کند و سبب تقویت ریشه مو شود‌. از این طریق زیبایی از دست رفته موها بازگردانده شده و با نرم شدن ساقه موها، فرم و حالت قرارگیری آن بر روی سر بهتر می شود.

یک پروتئین موی خوب باید خشکی موها را رفع نموده و رطوبت لازم را برای رشد موها تامین نماید. بدین شکل موها بلند شده و حجم لازم را پیدا می کنند. هر اندازه که مواد پروتئین مو کیفیت بیشتری داشته باشند، باعث ضخیم شدن بیشتر تارهای مو شده و موها را صاف و درخشان می سازد.

پروتئین موی خوب حاوی چه موادی است؟

یک پروتئین موی خوب از مواد پروتئینی موثر بر موها تشکیل شده است. پروتئین های هیدرولیز شده مثل پروتئین گندم و آمینواسیدهایی مثل آمینواسید ابریشم از جمله موادی هستند که در یک پروتئین موی خوب وجود دارند. کراتین، مواد معدنی، کلاژن و مواد مغذی دانه هایی مثل سویا و جو دو سر نیز از دیگر مواد موجود در پروتئین مو هستند.

با توجه به نوع و برند پروتئین مو در آن روغن های مرطوب کننده و آبرسان های مختلفی نیز وجود دارد. بهترین مارک پروتئین مو فاقد فرمالدهید است تا پس از قرار گرفتن بر روی موها گاز و بخارهای سمی تولید نکند.

برترین برندهای پروتئین مو در سال 2023

با توجه به نیاز گسترده افراد به پروتئین تراپی، برندهای بسیاری در این عرصه فعالیت دارند. شناخت برترین برندهای پروتئین مو در سال 2023 به شما کمک می کند تا پروتئین تراپی را با بهترین و مناسب ترین مواد انجام دهید. پروتئین مو سیلور، پروتئین مو گلد و پروتئین ویتامین ایمپکت SOS Prime از جمله بهترین برندها در این زمینه می باشند.

عکس پروتئین سیلور

پروتئین مو سیلور

پروتئین مو سیلور یک محصول برزیلی می باشد که برای بانوان تولید شده است. این محصول مخصوص موهای آسیب دیده، رنگ و دکلره شده و کشسان می باشد. میزان احیا و صافی مو پس از استفاده از پروتئین مو سیلور به ترتیب ۹۰ و ۴۰ درصد است.

این محصول خاصیت آبرسانی داشته و رطوبت لازم برای موها را تامین می کند. کسانی که موخوره دارند، پس از استفاده از این محصول موهایی سالم، درخشان، زیبا و بدون موخوره خواهند داشت. پروتئین مو سیلور که به عنوان بهترین مارک پروتئین مو شناخته می شود؛ مواد مغذی و پروتئین های لازم را به موها رسانده و تا ۶ ماه دوام دارد.

پروتئین مو گلد

پروتئین مو گلد یک محصول باکیفیت برای خانم ها و مخصوصا خانم های باردار و شیرده است. این محصول گیاهی و ارگانیک ساخت کشور برزیل می باشد. افرادی که موهای آسیب دیده و کشسان دارند و یا بر اثر استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره به موهای خود آسیب رسانده اند می توانند با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنند.

این پروتئین بدون گاز و بو است و این بر سلامت آرایشگر و فردی که پروتئین تراپی انجام می دهد موثر می باشد. میزان احیا در پروتئین مو گلد ۱۰۰ درصد و احیای آن ۶۰ درصد است. این محصول بین ۶ تا ۸ ماه پس از اجرا بر روی موها ماندگار می باشد.

ماسک مو ایمپکت پرایم

ماسک مو ایمپکت پرایم SOS Prime محصولی ساخته شده در کشور برزیل است و برای خانم ها و آقایان مناسب می باشد. این محصول بر روی موهایی که به شدت آسیب دیده اند، رنگ و دکلره شده و یا کشسان هستند بسیار تاثیرگذار است.

در این ماسک پروتئینه مو روغن آفتابگردان، کلسیم، پتاسیم و مواد معدنی مختلفی وجود دارد که رطوبت رسانی به مو را به بهترین نحو انجام می دهند. بهترین مارک پروتئین مو آبرسان و تقویت کننده خوبی است و موها را نرم و ابریشمی می کند. این محصول کوتیکول مو را ترمیم کرده و مشکلات ناشی از نبود پروتئین در موها را رفع می نماید.

پروتئین ایمپکت پرایم

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید