بهترین مارک بوتاکس مو چیست؟ | معرفی برترین برندهای 2023

بهترین مارک بوتاکس مو

تمامی انسان ها زیبایی را دوست دارند و بخشی از این زیبایی به وسیله داشتن موهای سالم تامین می شود. بسیاری از افرادی که موهای آسیب دیده ای دارند، روش درمانی بوتاکس مو را انتخاب می کنند. این روش درمانی تاثیر زیادی بر موها داشته و به همین دلیل مورد استقبال واقع شده است. برندهای بوتاکس مو در بازار زیاد هستند اما هر برندی تاثیرگذاری لازم را ندارد. برای اینکه با بهترین مارک بوتاکس مو آشنا شوید، این مطلب را به این موضوع اختصاص داده ایم. با ما تا انتهای این مقاله آموزشی همراه باشید.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بوتاکس مو تماس بگیرید.”]

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو روشی طبیعی برای ترمیم و جوانسازی موهای آسیب دیده می باشد. در این روش غیرشیمیایی، موها به وسیله مواد طبیعی، استحکام، زیبایی، درخشندگی و قدرت از دست رفته خود را بازیابی می کنند. بوتاکس مو ریشه موها را تقویت کرده و به همین دلیل مشکلات موهای وز شده و شکنندگی های آن رفع می گردد.

بوتاکس مو سرشار از مواد معدنی و مغذی می باشد. این مواد به اندازه لازم و متناسب با موها آماده شده و بر روی آن قرار می گیرند. بوتاکس علاوه بر رفع مشکلات موهای آسیب دیده، پوست سر را نیز تقویت کرده و رطوبت لازم برای آن را تامین می کند. در این روش درمانی موها به حالت طبیعی و اولیه خود بر می گردند و این در زیبایی موها موثر است.

ویژگی های بوتاکس موی خوب

یک بوتاکس موی خوب باید حاوی انواع مواد مغذی و معدنی باشد تا موها را به بهترین شکل تقویت کند. هر یک از برندهای بوتاکس مو ماندگاری متفاوتی دارند و هر برندی که پس از اجرا بر روی موها دوام بیشتری داشته باشد، مناسب تر است. بهترین مارک بوتاکس مو نباید موها و پوست سر را با چالش ها و مشکلات جدیدی روبرو سازد، زیرا هدف بوتاکس رفع وزشدگی، موخوره و شکنندگی موها می باشد.

از آنجایی که موی انسان ها با هم متفاوت است پس بوتاکس مو باید با انواع موها و پوست سر همخوانی داشته و ترمیم و جوانسازی موها را  به بهترین شکل ممکن انجام دهد. صافی، درخشندگی، زیبایی و حفظ حالت طبیعی موها از دستاوردهای  یک بوتاکس موی خوب است.

بوتاکس موی خوب حاوی چه موادی است؟

همان گونه که گفتیم بوتاکس مو حاوی مواد طبیعی و غیرشیمیایی می باشد. این مواد سمی نیستند و در روند درمان موهای آسیب دیده بسیار موثر می باشند. یک بوتاکس موی خوب باید حاوی آمینواسیدها، کلاژن، ویتامین B5، ویتامین E و روغن های تقویت کننده مو باشد.

این مواد مغذی و معدنی برای موها ضروری بوده و باید در بوتاکس مو وجود داشته باشند. در بعضی از مواد بوتاکس مو علاوه بر موارد گفته شده مرطوب کننده هم اضافه شده است. بدین شکل بافت و شکل موها نرم و ابریشمی به نظر می رسد و موها حالت صافی بیشتری پیدا می کنند.

 برترین برندهای بوتاکس مو در سال 2023

شناخت و انتخاب بهترین مارک بوتاکس مو به شما کمک می کند تا بدون هیچ نگرانی موهای خود را بوتاکس کنید. برترین برندهای بوتاکس مو به دلیل ترکیبات با کیفیت و تاثیرگذاری مثبت خود تحت این عنوان شناخته شده و پرطرفدار هستند. چهار برند بوتاکس ای جی مکس، بوتاکس پرفکت لیس، بوتاکس پروتئینه پرایم و نانو بوتاکس ریچ از جمله برترین برندهای بوتاکس مو در سال 2023 می باشند که توضیه می کنیم قبل از اقدام جهت خرید بوتاکس مو، با ویژگی های این برندها به طور کامل آشنا شوید.

مارک بوتاکس ای جی مکس

بوتاکس ایجی مکس

بوتاکس ایجی مکس حاوی بهترین و مرغوب ترین ترکیبات برای موهای رنگ و دکلره شده، آسیب دیده و کشسان است. این بوتاکس مخصوص بانوان بوده و در کشور برزیل به  تولید رسیده است. بوتاکس ای جی مکس علاوه بر ترمیم موخوره و رفع مشکلات مو سبب درخشندگی آن نیز می شود.

مواد موجود در این بوتاکس سبب آبرسانی به مو و پوست سر شده و مو را نرم می کنند. تغذیه موها به راحتی توسط این بوتاکس انجام شده و ۱۰۰ درصد احیا کننده مو است. ماندگاری این بوتاکس با توجه به مراقبت های پس از آن بین ۶ تا ۸ ماه می باشد. میزان صافی مو با بوتاکس ای جی مکس ۵۰ درصد است و موها به فرمی طبیعی در می آیند.

بوتاکس پرفکت لیس

بوتاکس پرفکت لیس، بهترین مارک بوتاکس مو در سال ۲۰۲۲ می باشد که در کشور برزیل ساخته شده است. این برند بوتاکس مو برای موهای رنگ و دکلره شده، آسیب دیده و کشسان خانم ها مناسب می باشد. میزان احیا و صافی توسط این بوتاکس به ترتیب ۱۰۰ و ۶۰ درصد است. این محصول حاوی مواد مغذی، اسیدهای آمینه و ۵ روغن شاهانه می باشد.

این مواد فیبر مو را ترمیم کرده و منجر به افزایش ضخامت تارهای مو می شوند. روغن اوژون موجود در این بوتاکس سبب تاثیرگذاری بیشتر آن شده و به همین دلیل بوتاکس پرفکت لیس در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

پروبوتاکس پرایم

پروبوتاکس پرایم یکی از برترین برندها در این راستا می باشد. این برند برزیلی مخصوص خانم ها و آقایان است و تاثیر خوبی بر موهای رنگ و دکلره شده، کشسان و آسیب دیده دارد. بوتاکس پروتئینه پرایم بدون بو و گاز است و به همین دلیل برای آرایشگر و فردی که می خواهد بوتاکس مو انجام دهد، ضرری ندارد.

افرادی که پوست و موی حساسی دارند می توانند از این بوتاکس به راحتی استفا‌ده کنند زیرا حساسیت و آلرژی به وجود نمی آورد. این بوتاکس خاصیت آبرسان و نرم کنندگی داشته و درخشندگی و زیبایی خاصی به موها می بخشد. دوام و ماندگاری این بوتاکس پس از اجرا بر روی موها، ۶ ماه برآورد شده است.

مارک بوتاکس پروتئینه پرایم

نانو بوتاکس ریچ

نانو بوتاکس ریچ محصولی از کشور برزیل می باشد که به طور تخصصی برای تمامی خانم ها مخصوصا خانم های باردار و شیرده تولید شده است. این محصول به ریشه موها رطوبت لازم را رسانده و موهای آسیب دیده یا رنگ و دکلره شده را بازسازی می کند. از طریق نانو بوتاکس ریچ، موخوره و خشکی مو از بین رفته و موها به صورت عمقی ترمیم می شوند.

بهترین مارک بوتاکس مو باید سبب درخشندگی و زیبایی موها شود و خوشبختانه این محصول چنین نتایجی را نیز به همراه دارد. حجم موها پس از بوتاکس به وسیله این محصول افزایش یافته و براق و زیبا می شود. نانو بوتاکس ریچ نیاز به اتوکشی ندارد و این موضوع استفاده از آن را آسان تر کرده است.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بوتاکس مو تماس بگیرید.”]

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید