اتو موی سرد چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اتو مو سرد چیست

امروزه افرادی که موهای آسیب دیده دارند بیش از پیش به فکر رفع مشکلات آن هستند زیرا پیشرفت علم و تکنولوژی سبب ایجاد تکنیک ها و روش های درمانی گوناگونی شده است. یکی از روش های درمانی موی آسیب دیده، استفاده از اتو موی سرد است. این دستگاه با توجه به فناوری به کار رفته در آن می تواند بخشی از مشکلات و آسیب های مو را درمان کند. اگر نمی دانید که اتو موی سرد چیست توصیه می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید و با ما تا انتها همراه باشید.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت اتو مو سرد تماس بگیرید.”]

اتو موی سرد چیست؟

قطعا شما هم بارها از اتو موی گرم استفاده کرده و از طریق آن موهای خود را صاف نموده اید. اتو موی سرد از نظر ظاهری بسیار شبیه به اتو موی گرم است و تنها در بعضی از جزئیات مهم و کاربردی با هم تفاوت دارند. اتوکشی با این نوع اتو به سادگی انجام شده و سبب احیای مو می گردد. در واقع این دستگاه باید پس از انجام فرآیند های تراپی با دستگاه اوزون تراپی مو یا سایر تراپی های مشابه مو، رنگ و رنگساژ مورد استفاده قرار گیرد تا با تاثیر بر کوتیکول مو منجر به جذب بهتر مواد شود.

هنگام استفاده از این اتو مو، مواد تراپی به صورت نانو و ریز مولکول در می آیند و به راحتی در کورتکس مو نفوذ پیدا می کنند. از این طریق اثرگذاری و دوام تمامی خدمات زیبایی و درمانی مو، بیشتر خواهد شد. اتو موی سرد برای صافی و احیای کوتیکول های آسیب دیده مفید است و افرادی که با مشکلاتی از این قبیل روبرو هستند می توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه هیچ گرمایی تولید نمی کند و تنها به وسیله مادون قرمز و فناوری فراصوت بر موی سر تاثیر دارد.

کاربرد اتو موی سرد

اطلاع از اینکه کاربرد اتو موی سرد چیست به شما کمک می کند تا با اهمیت استفاده از آن بیشتر آشنا شوید. اتو موی سرد و کاربردهای آن سبب شده تا در بیشتر خدمات درمانی مو از این اتو استفاده شود. در ادامه مهمترین کاربردهای اتو موی سرد را ارائه می دهیم.

۱- کمک به صافی مو

برای صاف کردن موها می توان از اتو موی گرم استفاده کرد اما اگر دمای اتو و تکنولوژی به کار رفته در آن مناسب نباشد، به ساختار مو آسیب می رساند. ممکن است که این آسیب ها منجر به شکنندگی موها شده و تارهای مو را ضعیف کند. به همین دلیل می توان از اتو موی سرد که دمای بسیار پایینی دارد بدون این آسیب ها استفاده کرد. این اتو مو بر روی کوتیکول اثر گذاشته و آن را صاف می کند. افرادی که از روش های مختلف صافی مو استفاده می کنند می توانند در پایان کار این اتو مو را برای صافی بیشتر و با دوام تر به کار ببرند.

۲- افزایش درخشندگی موها

داشتن موهای زیبا و درخشان آرزوی هر فردی است زیرا زمانی که مو به زیبایی بدرخشد تاثیر بسیاری بر استایل و جذابیت چهره دارد. موهای صاف و بدون درخشندگی، به صورت کدر دیده می شوند و این موضوع ممکن است برای زنان و مردان ناراحت کننده باشد. اتو موی سرد علاوه بر اینکه به راحتی موها را صاف می کند سبب درخشندگی آن نیز می شود.

به همین دلیل این روزها اتو موی سرد با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. اگر نمی دانید راز زیبایی موهای رنگ شده پس از استفاده از اتو موی سرد چیست باید به این موضوع توجه کنید که به کار بردن این دستگاه پس از استفاده از رنگ مو، سبب براق شدن و جلوه بهتر رنگ بر روی موها می شود.

 ۳- جذب بهتر مواد موثر بر بافت مو

متخصصان در روش های درمانی، مواد مورد نیاز مو را با تکنیک و روش های مختلفی تامین می کنند تا موها تقویت شوند. تقویت موها سبب حفظ سلامت، زیبایی و خوش حالتی مو می شود. اتو موی سرد آمینو اسیدهایی که از طریق مواد مختلف به موها اضافه شده اند را تثبیت می کند. بدین شکل موها با استحکام بیشتری در جای خود باقی می مانند و دچار ریزش نمی شوند. علاوه بر این املاح، ویتامین ها و دیگر مواد مورد نیاز در کورتکس مو حفاظت می گردد.

کاربرد اتو موی سرد

۴- درمان موهای آسیب دیده

گفتیم که کاربرد اتو موی سرد چیست اما باید بگوییم بخش مهمی از کاربرد این دستگاه مربوط به درمان موهای آسیب دیده است. زمانی که پس از استفاده از انواع رنگ مو، رنگساژ و خدمات درمانی مو از اتو موی سرد استفاده شود، موها اسیدیته می گردند. در واقع اسیدیته موها سبب می شود که مواد به خوبی در بافت مو قرار گرفته و از آن خارج نشوند. در صورتی که موها اسیدیته نشوند در مدت زمان کوتاهی سلامت خود را از دست خواهند داد.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت اتو مو سرد تماس بگیرید.”]

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید