آیا بوتاکس مو قرنطینه دارد؟ | مدت زمان قرنطینه پس از بوتاکس

آیا بوتاکس مو قرنطینه دارد

بسیاری از افرادی که قصد بوتاکس کردن موهایشان را دارند، قبل از خرید بوتاکس مو به این موضوع فکر می کنند که آیا بوتاکس مو قرنطینه دارد یا خیر. در واقع موهای سر شما مانند پوست‌تان با افزایش سن انعطاف و پرپشتی خود را از دست می‌دهند. بوتاکس مو با ترکیباتی مثل روغن خاویار، ویتامین B5، ویتامین E، کلاژن و آنتی‌اکسیدان‌ها راهی است که به صاف و پرپشت کردن موها، ترمیم موهای آسیب‌دیده، رطوبت و درخشندگی موها و کاهش موخوره کمک می‌کند. در این مقاله به شما می‌گوییم که بوتاکس مو چیست و مدت زمان قرنطینه پس از بوتاکس چقدر است. با ما تا انتها همراه باشید.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بوتاکس مو تماس بگیرید.”]

بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود؟

بوتاکس مو برخلاف بوتاکس صورت، حاوی سم بوتولینوم نیست. درواقع به دلیل نحوه عملکردش به آن بوتاکس می‌گویند. بوتاکس صورت با شل کردن ماهیچه‌ها و صاف کردن پوست، چروک‌ها را از بین می‌برد و بوتاکس مو هم درست با همین روش و با پر کردن فیبرهای مو، به پر و صاف کردن موها کمک می‌کند. بوتاکس مو یک روش درمانی عمیق است که الیاف مو را با پرکننده‌هایی مثل کراتین می‌پوشاند. در این روش قسمت‌های شکسته یا نازک روی هر تار مو پر می‌شود تا موها پرپشت‌تر و براق‌تر به نظر برسند.

در بوتاکس مو هیچ ماده‌ای به پوست سر شما تزریق نمی‌شود و فقط موهای شما به ماده مورد نظر آغشته می‌شوند. شما می‌توانید با رفتن به آرایشگاه یا حتی در خانه موهایتان را بوتاکس کنید. این فرآیند با شستن موها به وسیله شامپو شروع می‌شود تا کوتیکول‌های موها باز و موها برای حالت دادن آماده شوند. سپس موهایتان از ریشه تا نوک با بوتاکس ماساژ داده می‌شوند. این مواد باید تقریباً ۲۰ الی ۹۰ دقیقه روی موها باقی بمانند.

منظور از قرنطینه پس از بوتاکس مو چیست؟

توجه به قرنطینه پس از بوتاکس مو بسیار اهمیت دارد، بنابراین اگر نمی‌خواهید موهایتان بدتر از قبل به نظر برسند و پول‌تان هم به هدر نرود، بهتر است قرنطینه پس از بوتاکس را به خوبی رعایت کنید. به مدت زمانی که باید از شستن موها بعد از بوتاکس خودداری کنید، قرنطینه پس از بوتاکس مو می‌گویند. توجه داشته باشید که اگر موهایتان را زیاد بشویید، آب پروتئین‌های بوتاکس را از روی موهای شما پاک می‌کند و فوایدی که منتظرش هستید از بین می‌رود. یادتان باشد هر چه دیرتر موها را بشویید، بوتاکس بیشتر جذب موهایتان می‌شود، بنابراین برای حفظ هر چه بیشتر فواید بوتاکس، از شستن روزانه موها خودداری کنید. البته اگر موهایتان چرب است می‌توانید از شامپوی خشک استفاده کنید.

مدت زمان قرنطینه پس از بوتاکس مو

شما باید حداقل ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از استفاده از بوتاکس صبر کنید و سپس موهایتان را بشویید. به طور کلی مرطوب شدن موها جذب بوتاکس را کاهش می‌دهد، بنابراین بهتر است در این مدت حتی از انجام ورزش‌های سنگین که باعث عرق کردن‌تان می‌شود، خودداری کنید. بعد از طی شدن مدت زمان قرنطینه پس از بوتاکس مو، بهتر است از شامپوهای ملایم و حاوی عصاره‌های گیاهی و پروتئین استفاده و از شامپوهای حاوی مواد شیمیایی اجتناب کنید. کارشناسان توصیه می‌کنند هفته‌ای یکبار از ماسک آب‌رسان استفاده کنید تا رطوبت بیشتری به موهایتان برسد و استحکام و لطافت‌شان حفظ شود.

[moshavere title=”جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بوتاکس مو تماس بگیرید.”]

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید